Busschaufförer suger balle!

Då sitter jag framför datorn, svettig och härlig. Har faktiskt spelat innebandy, inget proffs men
det är inte de andra heller, så man känner ju sig duktig när man spelar!
Idag fick jag faktiskt provköra för första gången på riktigt, och det gick allvarligt talat super!

Nationella gick hur bra som helst, när man väl fick uppgiften! Jag och Lois sprang in på Espresso house
och köpte en Chailatte som jag brände mig på, Buhu! Sen tog vi bussen hem tillsammans. Och varför är
busschaufförer så in i helvete sura alltid? När man ska med bussen och har typ en dricka, och de säger
till en att man inte får dricka på bussen, vadå ska man slänga det man precis har köpt då? NEJ..
Så jag dissar faktist busschaufförer, och så kan jag hissa att jag ska jobba imorgon och tjäna casheeeeh!

Nu ska jag sätta på en film.. eller nej, först ska jag duscha, bädda rent och SEN ska jag kolla film!
Ha det bäst, P e a c e!
(lägger in lite bilder från mobilen alldeles strax! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback