Hittade en video på denna dator!

Ja, jag bläddrade lite i bilder och videoklipp och hittade den här fina videon som jag faktiskt tänker dela med mig, men främst till min älskling! så jag hoppas du ser detta! Love u :*

Ja idag gick väl träningen bra, tog det lugnt på den timmen innan passet så jag
skulle orka med allt. Och "Just dance" som det passet hette, var verkligen jätte
kul, typ hur många danser som helst och riktigt mycket folk, vilket gör det ännu
roligare! Imorgon blir det nationella i svenska, får ladda med massa frukt och vatten!
Typ alla ska ha med sig red bull och sådant, men jag ska vara nyttig och bra!
Får se hur det går helt enkelt, hoppas på det bästa!

Snart ska jag väl hitta någon film och sen försöka lägga mig tidigt så jag är laddad
tills imorgon! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback