Bloggar!

Uppdaterar kvällen! Hmm.. Inte så
Mycket, har kollat lite bloggar, hittat en del nya också som faktiskt är riktigt roliga att kolla på! Sen har jag bara surfat runder lite på Facebook och ja som sagt, bloggar.

Det var ett tag sen jag tränade, så imorgon kör jag igen! Måste bränna lite kalorier nu innan kryssningen! Hehe

Ett sätt att faktiskt få vältränad mage är plankan, räcker så klart inte att man gör den en eller två gånger, så hade tänkt mig att göra en/två minuter plankan varje kväll i ett antal veckor och se
Om det ger resultat!
- nu ska jag i alla fall sova! Förhoppningsvis får vi våra nationella imorgon, se vad jag fick, hoppas på det bästa.. Iiiih annars är jag nog körd!

Seeeyaaa!!
(bjuder på en goding)
|
|
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback