Bloggning!

Herregud så slarvig man kan vara på att blogga!!
Det har faktiskt varit roliga dagar som jag glömt att blogga om!
Ex som valborg, som faktiskt blev rolig vilket jag inte trodde den skulle bli. Fint väder, va med finaste
pojkvännen och fina vänner! Dagen efter var det också underbart väder, vilket man bara kan älska?!
Onsdagen då skolan började, ush.. bara en dag till nationella, alltså torsdagen, först fattade jag absolut ingenting
av uppgiften eftersom engelska inte är mitt starkaste ämne! men sen kändes det som det gick bra!
Jag blir faktiskt glad om jag får ett E, då jag inte tror att jag kommer få högre, eftersom det är skit svårt
att få höga betyg på nationella!
Och sen var det fredag, en kort skolvecka vilket var så jävla skönt, med tanke på hur otroligt skoltrött man är nu!
Så på kvällen vid nio ungefär stack jag till tobbe, sov där.. var med han hela lördagen, hade lite snacks och film och bara myste! Myslördag!
Nu sitter jag och kollar film "dear John" som jag redan har sett en gång.. men skit i de! Väntar på att Tobbe ska komma hem till sig och träffa mig!!
J a j a!  P U S S ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback