Helgsresumé..

Har fått en liten fråga här idag...
- "helgen är snart slut.. vad är din helgsresumé?"

Fredagen slutade jag vid elva, bokade tid för att göra naglar, fick naglar fixade. På kvällen tog jag tåget till mörarp för att ha en mysig tjejkväll med kakor, kladdkaka, godis, choklad och läsk..
Morgonen vaknade jag vid elva tiden, åkte hem till min pojkvän, kollade film, köpte godis, dippa, popcorn och chips och kollade på filmen "the caller", kvällen slutade med att vi somnade tillsammans, vaknade vid nio tiden, gav älsklingen en puss och sen stack jag till Olympia för att jobba! Full rulle hela dagen, brett baguetter, kokat kaffe, dukat, snackat med folk, tjafsat med folk, ätit middag med personalen och tillsist dumpade jag mig själv i sängen
Med huvudvärk, så trots det ska jag försöka somna nu.. Ser fram emot en sovmorgon, men icke, Skolan kallar..

Imorgon blir det mer bloggning! Glöm inte att alla är lika mycket värda, hur Mycket man än hatar eller älskar personen! Peeeeace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback