Ont i hela kroppen!

Hejsan! Sitter just nu och käkar frukost och har onödig träningsvärk!
Antagligen från idrotten då vi hade intervaller i 10 minuter, styrketräning och sen springa slingan vid Olympia..

I skolan fick vi faktiskt prova på att gå på rättegång, skulle först kolla på grov misshandel, men den rättegången var typ stängd (Inga som får titta.) så vi valde olaga hot istället, hela rättegången blev försenad i typ 40 min, orkade inte vänta mer så gick tillbaka till klassrummet igen.

Efter skolan träffade jag Towe, så vi gick dirr till stan och letade jacka till mig eftersom jag alltid är så smart.. Trodde jag skulle klara mig med väst i Malmö när det ösregnade som fan.
Vilket fall som helst så hittade jag en jacka, vit skinnjacka från gina tricot :)

Puss puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback